Monday, July 4, 2016

Misteri Calacah Garpit #4

[SUMBER ASLI ARTIKEL: calacahgarpit.blogspot.com]

Baca juga cerita sebelumnya Misteri Calacah Garpit episode #3


Di suatu pagi yang hoream aku sedang merangkai niat untuk hudang dari tidur yang kebluk ini melepas mimpi-mimpi yang sedari tadi memeluk aku dengan erat, seakan tak mau kalau aku memulai aktivitas yang bermanfaat.
Aku nyampeurkeun mamih aku yang sedari tadi nyiksikan bawang daun.
“Mih, aku mau nginep yah dua abad di kosannya Godin, kangen ey.”
“Juglah, asal tong menta duit weh.”
“Ah bae paling beas dua karung ku aing gubuk weh.”
“Eh eta ngomong naon aing-aingan?”
“Teu ketang Mih, si aku hilap, woles Mih aku cuma minta sedikit babawaeun weh.”
“Ya udah nih buat jajan.”
Mamih pun akhirnya memberiku uang untuk bertahan hidup. Maklumlah si Godin sebagai anak kosan perlu hiburan dan juga teman, teman hidup mungkin yah, tapi lain aing. Piraku weh!
Aku pun mengajak si Kakube dan si Jangjang untuk nginep di kosan si Godin, eh akhirnya si Jangjang cageur ey, gebugan yu ah kita panggil barudak MONREKER biar digulung kulobaan.
Aku akhirnya menghubungi barudak melalui bbm, pertama aku bm si Jangjang.
“PING!!!”
“Naon, Bleh!”
“Jadi moal?”
“Ka mana?”
“Urang mondok di kosan si Godin.”
“Kalem atuh, engke nyusul urang mah, aya sidang paripurna ey.”
“sidang naon maneh, so penting kitulah.”
“Ieu Megawati ngalahirkeun urang keur sibuk nyieun kandang anyar.”
“Naon ari maneh Megawati ngalahirkeun sibuk nyieun kandang.”
“Heeh, domba milik Papah. Ku aing ngaranan Megawati.”
“Eh si anjir, doraka siah ngaran mantan presiden dijieun jang ngaran domba.”
“Ah kalem weh eweuh aturanana teu meunang make ngaran presiden.”
“Ah kumaha maneh wehlah, tapi dateng heeh ka kosan.”
“Heeh kalem weh, engke aing mawa awewe.”
“Aslina eta teh?”
“Henteu atuh pan aing jomblo siga maneh.”
“Anjiiiiiiiir, terharu aing jomblo dibaturan. Peluk ah {}.”
“Geuleuh maneh, spion damri!”
“Okesip. :’(((”
Percakapan terputus, bm aku sama si Jangjang cuma diread hungkul, mungkin dia sibuk atau sinyal dirumahnya lagi ga stabil atau aku emang udah ga penting aja yah buat dia, ya udah sabar aja Bleh, senyumin. Anjir ni geuleuh yah aing ngetik nu kieu patut kaya remaja galau.
Aku akhirnya ngabm si Kakube.
“PING!!!”
“Ping!!!”
“Ih naha maneh mah ngePing teh diketik kusorangan?”
“Emang kumaha carana kitu meh siga maneh.”
Belegug heeh pembaca, manya ngePing dina bbm diketik. Belegug permanen ieu mah bener.
“Kari hurungkeun kapselok lalu anda ketik P-I-N-G terus tanda seru tilu kali didempetkeun.”
“Eta mah sarua we diketik atuh incu ultramen!”
“Heeh da emang kitu carana.”
“Eh, aya naon ngabm ka aing, eweuh batur ngobrol heeh?”
“Heeh ey eweuh, eh arisia jadi moal ka kosan si Godin teh.”
“Jadi atuh piraku weh aing malam mingguan eweuh ulin mah.”
“Heeh siplah tong poho heeh mawa.”
“Heeh siap aing mawa da.”
“Mawa naon arisia!.”
“Teuing mawa weh aing mah da dititah kudidinya mawa.”
“Ih, dasar belegug yah kamu hitut oray.”
“Heeh sok mawa naon atuh ey!”
“Etawe mawa barang hakaneun.”
“Okesip aing loba indomi kari dibubukeun.”
“Okesip. :”))). Dahar indomi bubuk deui?”
“Ia atuh kan ciri khas barudak kita.”
“Oke atuh sip! :”))).”
Bm terputus. Aku akhirnya mandi dengan air, ia atuh dengan air masa dengan air mata. Alay heeh, biasalah hidup memang perlu variasi saeutik.
            Selesai mandi aku langsung beberas, eh beberes, membawa perlengkapan, celana dalam opat setel dan baju keren, tak lupa celana jeans. Udah gitu berangkat naik harapan. Harapan adalah nama motor aku, revo 110 cc.

# # #

Sesampainya di kosan si Godin, aku lalu nyampeur dengan lagam budak leutik.
“GO-DIIIII-IIIII-IIIIII-IIIIIN!”
Si godin membuka pintu kosannya, lalu keluarlah dirinya, mempersilahkan aku masuk.
“Asup ey, hampuranya kamarna rapih, hampura ey loba nanaon sok atuh nginum heula susu ultra sadirigen, bisi kurang mah nambah tah sok loba keneh da. Sok atuh nangtung heula ayeuna mah.”
“Naha ey maneh mah tibalik mempersilahkan aing sebagai tamu teh.”
“Ia atuh biar beda dari yang lain.”
“Batur mah mempersilahkan tamu teh, hampura kamarna pabalatak ieu mah hampura kamarna rapih. Hampura eweuh nanaon, ieu mah hampura ey loba nanaon. Edan yah kamu Godin biasanya tamu disuruh diuk ini malah disuruh nangtung.”
“Edan heeh, hampura ey herey. Sok atuhlah ngan aya garpit tah.”
“Tah ieu maksud urang mah nuhun heeh. Bissmillahirahmanirrahim.”
“Naha maneh mah ngaroko teh maca doa heula Bleh?”
“Biar lebih berkah atuh Din, sebenerna mah urang biasa difeaturingkeun jeung doa makan.”
“Wah keren heeh maneh Bleh.”
“Ia atuh aing gitu loh!”
“Eh by the way, ke mana barudak nu lain Bleh? Kakube dan Jangjang.”
“Oh Barudak, kalem keudeung deui kadieu da. Paling nu rada telat mah si Jangjang, soalna Megawati ngalahirkeun cenah.”
“Aslina eta Bleh?”
“Asli, matak ayeuna si Jangjang keur sibuk-sibukna.”
“Nya sugan weh persalinana lancar heeh.”
“Heeh, ayeuna mah urang doakeun weh sugan lancar.”
“Aamiin. Bleh, Ari si Kakube ka mana?”
“Teuing paling keur di jalan Din. Bm atuh ku maneh ayeuna keur di mana.”
“Heeh kalem.”
Akhirnya si Godin ngabm ka si Kakube.
“PING!!! Di mana komandan?”
“Biasa, On Board!”
“Aya kendaraan eweuh?”
“Eweuh ey. Ieu keur leumpang.”
“Oh enya atuh sok lanjutkeun.”
“Eh panya teh deuk ngajemput.”
“Ah olo-olo maneh kosan beda RT oge!”
Akhirnya bm terputus Kakube sudah di depan kosan lalu masuk tanpa permisi, biasalah jelema eweuh kesopanan mah kieu.
Pernah hiji carita si Kakube salah abus kosan, si eta abus ka kosan nu aya di gigireun kosan si Godin. Ternyata kosan itu milik orang timur.
Untungna jalmana teh keur bageur, ya walaupun mun diseparingkeun mah anggeur weh mereun huntu mah bisa-bisa beak. Tak disangka si hitam gula jawa orang timur itu sedang tidak segarang biasanya, dia ternyata sedang galau. Karek apal heeh babon ancol bisa galau.
Berkumandanglah lagu-lagu galau milik Kangen Band di kamar si orang timur itu, dari mulai lagu Terbang bersamaku, Pujaan Hati, Yolanda, dan Kembali Pulang. Siapa yang menyangka orang segarang apapun yang biasa dengerin lagu Burgerkill dan Slipknot kalau lagi galau mah menjadi geuleuh banget. KZL! KZL! KZL!
Setelah itu kumpulah aku, Godin, dan Kakube. Sidang mulai dibuka demi merencanakan malam minggu kami yang mungkin indah. Kami membicarakan sesuatu hal yang amat penting.

Bersambung dulu.


Cimahi, 30 Juni 2016

Baca juga cerita sebelumnya Misteri Calacah Garpit Episode #1

Bagikan

Jangan lewatkan

Misteri Calacah Garpit #4
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.